A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Кременецька міська рада
Тернопільська область, Кременецький район

Порядок перенаправлення клієнтів

Дата: 25.06.2020 12:37
Кількість переглядів: 152

Досить часто можуть виникати випадки, коли особа потребує безоплатної вторинної правової допомоги, але не належить до жодної з категорій осіб, які є  суб'єктами  права на таку допомогу, або звертається з питанням, яке не віднесено до компетенції центру.

Варто пам’ятати, що в будь-якому разі такій особі необхідно роз’яснити процедуру отримання гарантованої державою БПД, а також про перспективи вирішення її справи за допомогою партнерських організацій місцевих центрів.

19 липня 2019 року наказом Координаційного центру з надання правової допомоги № 61 затверджено  Порядок  взаємодії місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги з партнерськими організаціями щодо перенаправлення осіб, які потребують безоплатної правової допомоги.

Відповідно до даного Порядку визначається  механізм взаємодії місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги з партнерськими організаціями щодо направлення осіб, які потребують безоплатної правової допомоги, для забезпечення надання їм такої допомоги.

 

 

           

Перенаправлення клієнтів місцевим центром до партнерської організації та з партнерської організації до місцевого центру можливе за наявності укладеного місцевим центром з партнерською організацією меморандуму або договору про співпрацю, зокрема, щодо перенаправлення клієнтів для отримання правової допомоги, та за умови приєднання  партнерської організації до системи обліку перенаправлень клієнтів, як надавача безоплатної правової допомоги.

            При цьому, Координаційним центром з надання правової допомоги партнерській організації присвоюється ІНДИВІДУАЛЬНИЙ КОД ПАРТНЕРСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ  - який присвоюється на підставі отриманої від місцевого центру анкети партнерської організації та позначається для надавачів правової допомоги юридичних осіб у форматі «1ХХХХ, для надавачів правових послуг фізичних осіб (громадських радників, волонтерів тощо) у форматі - 2ХХХХ, де X - цифра від 0 до 9.

Зберігання відомостей про партнерську організацію, зокрема, індивідуальний код партнерської організації, її найменування, регіон/область, у якому вона здійснює свою діяльність, контактні дані (е-mail, телефон), види правових послуг, що надає партнерська організація, іншу інформацію, зазначену у анкеті партнерської організації, форма якої наведена у додатку 1 Порядку  взаємодії місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги з партнерськими організаціями щодо перенаправлення осіб, які потребують безоплатної правової допомоги, інформацію щодо перенаправлених клієнтів,  - забезпечується системою ОБЛІКУ ПЕРЕНАПРАВЛЕНЬ КЛІЄНТІВ.

 Робота системи обліку перенаправлень клієнтів забезпечується комплексною інформаційно-аналітичною системою забезпечення надання безоплатної правової допомоги (КІАС).

ПЕРЕНАПРАВЛЕННЯ КЛІЄНТА МІСЦЕВИМ ЦЕНТРОМ ДО ПАРТНЕРСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

Перенаправлення клієнта місцевим центром до партнерської організації може здійснюватися у випадку, якщо до місцевого центру звертається клієнт, який потребує безоплатної вторинної правової допомоги (далі - БВПД), але він не належить до суб'єктів права на таку допомогу, визначених пунктами 1-22, 8-13 частини першої та частиною другою статті 14 Закону України «Про безоплатну правову допомогу», та/або потребує додаткової консультації (правової допомоги).

Для здійснення перенаправлення клієнта до партнерської організації місцевий центр:

  1. роз'яснює клієнту можливість надання правової допомоги партнерською організацією безоплатно;
  2. видає клієнту  Талон для отримання безоплатної правової допомоги, форма якого наведена у додатку 3 до Методичних рекомендацій щодо організації надання безоплатної правової допомоги місцевими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, затверджених наказом Координаційного центру з надання правової допомоги від 19 липня 2019 року № 60.

Звертаємо увагу! Забороняється перенаправляти клієнтів до організацій та осіб, які надають правову допомогу на платній основі, навіть у випадках, коли клієнт самостійно висловлює бажання отримувати таку допомогу на комерційних засадах.

МОНІТОРИНГ ЗВЕРНЕНЬ

Варто зауважити, що місцевий центр щоквартально проводить моніторинг звернень перенаправлених клієнтів до партнерських організацій, зокрема, шляхом здійснення їх опитування за допомогою телефонного зв'язку або безпосередньої комунікації з партнерською організацією, про що відповідні відомості вносяться до КІАС, а також, вживає інших заходів, що спрямовані на забезпечення надання правової допомоги таким клієнтам.

ЗДІЙСНЕННЯ ПЕРЕНАПРАВЛЕННЯ КЛІЄНТА ПАРТНЕРСЬКОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ДО МІСЦЕВОГО ЦЕНТРУ

 Здійснення перенаправлення клієнта партнерською організацією до місцевого центру здійснюється, зокрема у випадку, якщо партнерська організація до якої звернувся клієнт з об'єктивних причин не може забезпечити надання йому такої допомоги (відсутність фахівців відповідної кваліфікації, партнерська організація не надає необхідні види правових послуг тощо).

Для здійснення перенаправлення клієнта до місцевого центру партнерська організація:

  1. реєструє його у своїй обліковій системі (електронній або на паперових носіях);
  2. видає йому бланк перенаправлення для отримання безоплатної правової допомоги (далі - бланк перенаправлення), форма якого наведена у додатку 2 Порядку взаємодії місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги з партнерськими організаціями щодо перенаправлення осіб, які потребують безоплатної правової допомоги;
  3. у разі направлення клієнта для отримання безоплатної вторинної правової допомоги роз'яснює порядок отримання такої допомоги та перелік документів, які необхідно подати клієнту для підтвердження його належності до  однієї з вразливих категорій осіб, визначених пунктами 1-22, 8-13 частини першої та частиною другою статті 14 Закону України «Про безоплатну правову допомогу».

Місцевий центр у разі звернення до нього клієнта за перенаправленням від партнерської організації реєструє таке звернення в КІАС із зазначенням індивідуального коду партнерської організації та порядкового номеру перенаправлення, наведених у бланку перенаправлення, і надає клієнту безоплатну правову допомогу у встановленому порядку.

Координаційний центр з надання правової допомоги щомісячно засобами електронного зв'язку надсилає партнерській організації інформацію щодо зареєстрованих місцевими центрами звернень перенаправлених нею клієнтів, що були зареєстровані в КІАС, у тому числі для проведення партнерською організацією відповідного моніторингу таких звернень.

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь