A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Кременецька міська рада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини податкової

Дата: 24.03.2020 11:56
Кількість переглядів: 123

Шановні краяни!

 

У зв'язку із запровадженням на території Тернопільської області надзвичайної ситуації внесено зміну у роботу Центрів обслуговування платників територіальних органів ГУ ДПС у Тернопільській області. Повідомляємо, що з 23 березня 2020 року на період дії карантину адмінпослуги надаватимуться виключно в електронному режимі. Зверніть увагу, що на цей час зупиняється перебіг строків звернень за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг. Після припинення карантину перебіг цих строків буде продовжено з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

Нагадуємо, що до ваших послуг діють електронні сервіси за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/

Електронні скриньки для подання письмових звернень: tr.upr0200@tax.gov.ua та idd@tax.gov.ua (для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису).

Телефони: приймальня (0352) 43-46-01, канцелярія (0352) 43-46-09, факс (0352) 43-46-02.

Сподіваємось на ваше розуміння.

Подбаймо про власну безпеку та безпеку своїх рідних.

Будьмо гуманні та єдині у цей час випробувань.

Головне управління ДПС у Тернопільській області

 

За наявності яких підтверджуючих документів допомога на лікування та медичне обслуговування платника податку або члена його сім’ї не підлягає оподаткуванню ПДФО?

 

Згідно з п. п. 165.1.19 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) до загального оподатковуваного доходу платника податку не включаються кошти або вартість майна (послуг), що надаються як допомога на лікування та медичне обслуговування платника податку або члена сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення, дитини, яка перебуває під опікою або піклуванням платника податку, за умови документального підтвердження витрат, пов’язаних із наданням зазначеної допомоги (у разі надання коштів), у тому числі, але не виключно, для придбання ліків, донорських компонентів, протезно-ортопедичних виробів, виробів медичного призначення для індивідуального користування осіб з інвалідністю, за рахунок коштів благодійної організації або його роботодавця, в тому числі в частині витрат роботодавця на обов’язковий профілактичний огляд працівника згідно із Законом України від 06 квітня 2000 року №1645-ІІІ «Про захист населення від інфекційних хвороб» та на вакцинацію працівника, спрямовану на профілактику захворювань в період загрози епідемій відповідно до Закону України від 24 лютого 1994 року №4004-ХІІ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» із змінами та доповненнями за наявності відповідних підтвердних документів, крім витрат, що компенсуються виплатами з фонду загальнообов’язкового державного соціального медичного страхування.

Зазначені норми застосовуються юридичною особою – благодійною організацією або роботодавцем платника податку лише за наявності відповідних документів, які підтверджують факт проведення такого лікування та медобслуговування.

При цьому рекомендуємо платникам податку для підтвердження фактично понесених ними витрат, пов’язаних з лікуванням та медичним обслуговуванням, надавати договори, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача), платіжні та розрахункові документи тощо.

 

Ліцензія на право зберігання пального для потреб власного споживання

Відповідно до вимог законодавства суб'єкти господарювання, що здійснюють зберігання пального, яке не реалізовується іншим особам і використовується виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки, копії документів передбачених ст. 15 Закону № 481 не подають.

Такі суб'єкти господарювання у заяві зазначають:

- пальне використовується для потреб власного споживання чи промислової переробки;

- загальну місткість резервуарів (літри), що використовуються для зберігання пального;

- фактичне місцезнаходження ємностей (адреса), що використовуються для зберігання пального.

Річна плата за ліцензію на право зберігання пального складає 780 гривень та зараховується до місцевих бюджетів, за місцем здійснення діяльності.

Зразок заяви на отримання ліцензії на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) має виключно рекомендаційний характер.

Суб'єкти господарювання отримують ліцензії на право зберігання пального на кожне місце (адресу) зберігання пального.

Ліцензія або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 20 календарних днів з дня одержання зазначених документів.

З 01 квітня 2020 року у разі зберігання пального без наявності ліцензії до суб'єктів господарювання застосовуватимуться фінансові санкції у розмірі -  500 000 гривень.          

Нагадуємо, що основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі пальним, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом пального на території України визначено Законом України від 19.12.1995 р. № 481-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального».

 

Задля податкової знижки жителі Тернопілля задекларували 27,5 млн грн витрат

У січні-лютому цього року 1765 жителів Тернопільської області подали декларації про майновий стан до податкових органів, аби скористатися своїм правом на податкову знижку. Вони задекларували 27,5 млн грн витрат. Порівняно з відповідним минулорічним періодом кількість декларантів зросла на 6 осіб, а сума витрат збільшилась на 2,8 млн гривень.

Більшість краян, а це 1550 (88%) осіб, подали декларації для отримання податкової знижки в зв’язку з понесеними витратами на навчання. Про сплату внесків за договорами довгострокового страхування життя заявили 190 декларантів. Сплата відсотків за іпотечними кредитами стала підставою для податкової знижки 16 жителів Тернопілля. Понесені витрати у зв’язку з пожертвуваннями та переобладнанням транспортних засобів дали право на податкову знижку відповідно трьом та двом декларантам. Ще четверо осіб задекларували витрати на сплату видатків на будівництво (придбання) доступного житла.

За насідками перерахунків цим громадянам нараховано до повернення 5 млн грн податку на доходи фізичних осіб. Трохи більше 46 відсотків, а це 2,3 млн грн визначеної до відшкодування суми, вже повернули декларантам.

У зв’язку із запровадженням на території Тернопільщини надзвичайної ситуації подавати декларацію про майновий стан і доходи можна лише в режимі онлайн через електронний кабінет платника https://cabinet.tax.gov.ua/ або поштою.

Варто мати на увазі, що скористатись правом на податкову знижку громадяни можуть упродовж року аж до 31 грудня включно. Ті ж, хто зобов’язаний задекларувати доходи, може це зробити до 1 липня 2020 року – це визначено останніми змінами до Податкового кодексу України та інших законів щодо підтримки платників податків на період карантину.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь