A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 07.08.2019 09:50
Кількість переглядів: 446

До уваги імпортерів дизпалива та скраплених газів!

Кременецьке управління ГУ ДФС у Тернопільській області повідомляє, що ДФС України повідомила, що відповідно до статті 29 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 17 липня 2019 року №624 «Питання запровадження спеціального мита на окремі товари походженням з Російської Федерації, що ввозяться на митну територію України» (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 року №678), якою з 01 серпня 2019 року запроваджено спеціальні мита на окремі товари походженням з Російської Федерації при їх ввезенні на митну територію України, зокрема:

- для важких дистилятів (газойлів), що класифікуються за кодами 2710 19 43 00 - 2710 19 48 00 згідно з УКТЗЕД, що ввозяться на митну територію України трубопровідним транспортом та поміщуються у митний режим імпорту:

з 1 серпня 2019 року – 3,75 відсотка;

з 1 жовтня 2019 року – 4,25 відсотка;

- для скраплених газів, що класифікуються  за кодами 2711 12 11 00,2711 12 19 00, 2711 12 94 00, 2711 13 10 00,  2711 13 91 00, 2711 13 97 00, 2711 12 97 00 та вуглеводнів за кодом 2901 10 00 10 згідно з УКТЗЕД   походженням з Російської Федерації, що ввозяться на митну територію України у митному режимі імпорту:

з 1 серпня 2019 року –1,75 відсотка;

з 1 жовтня 2019 року – 3 відсотки.

Також постановою передбачено, що у разі неможливості достовірно встановити країну походження товарів, щодо яких застосовується спеціальне мито, такі товари випускаються у вільний обіг на митній території України за умови сплати спеціального мита за вищезазначеними ставками.

При здійсненні митного оформлення зазначених вище товарів у графі 47 митної декларації зазначається код виду надходження «030» –  спеціальне мито на товари походженням з Російської Федерації. 

Підтверджуючі документи для отримання допомоги на лікування, яка не оподатковується ПДФО

Кременецьке управління ГУ ДФС у Тернопільській області нагадує, що до загального оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) не включаються кошти або вартість майна (послуг), що надаються як допомога на лікування та медичне обслуговування платника податку або члена сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення, дитини, яка перебуває під опікою або піклуванням платника податку, за умови документального підтвердження витрат, пов’язаних із наданням зазначеної допомоги (при наданні коштів), у тому числі, але не виключно, для придбання ліків, донорських компонентів, протезно-ортопедичних виробів, виробів медичного призначення для індивідуального користування інвалідів, за рахунок коштів благодійної організації або його роботодавця, в тому числі в частині витрат роботодавця на обов’язковий профілактичний огляд працівника згідно із Законом України «Про захист населення від інфекційних хвороб» та на вакцинацію працівника, спрямовану на профілактику захворювань в період загрози епідемій відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» за наявності відповідних підтвердних документів, крім витрат, що компенсуються виплатами з фонду загальнообов’язкового державного соціального медичного страхування.

Норми встановлені п. п. 165.1.19 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України (далі – ПКУ). Вказані норми застосовують юридичні особи – благодійні організації або роботодавці платники ПДФО лише за наявності відповідних документів, які підтверджують факт проведення такого лікування та медобслуговування.

При цьому, платник ПДФО для підтвердження фактично понесених ними витрат, пов’язаних з лікуванням та медичним обслуговуванням, надає договори, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача), платіжні та розрахункові документи тощо. 

Термін для реєстрації акцизних накладних, складених з 1 серпня 2019 року в ЄРАН

Відповідно до п. 231.1 ст. 231 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платник податку при ввезенні на митну територію України пального або спирту етилового, з якого сплачено акцизний податок, або на умовах, визначених ст. 229 ПКУ, або реалізації пального чи спирту етилового, зобов’язаний скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального або спирту етилового та зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН) з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.

Порядком заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2019 №262, передбачена можливість складання акцизних накладних за кожним акцизним складом/акцизним складом пересувним, кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД та їх реєстрації в ЄРАН не пізніше останнього дня звітного місяця:

- на загальний обсяг пального, втраченого та/або використаного для власного споживання протягом такого місяця;

- на загальний обсяг спирту етилового, втраченого протягом такого місяця.

Операція «Урожай»: побільшало найманих працівників у агропромисловому секторі

Повнота сплати податкових платежів, виплата належного рівня зарплати та оформлення трудових відносин суб’єктами господарювання агропромислової сфери діяльності стали об’єктом контролю в рамках операції «Урожай», яка триває на теренах Тернопілля. Відтак фахівці Головного управління ДФС у Тернопільській області вживають заходи як роз’яснювального, так і контролюючого характеру.

Так, за наслідками індивідуальних співбесід керівники 198 суб’єктів господарювання підвищили рівень виплати заробітної плати 2 722 найманим працівникам. Це сприяло тому, що додатково до бюджету надійшло 1 млн 352,1 тис. грн податку на доходи фізичних осіб, 1 млн 649,4 тис. грн єдиного соціального внеску та 111,3 тис. грн військового збору.

Крім цього, 161 суб’єкт підприємницької діяльності збільшив кількість найманих працівників на 1 162. Отож, сума легалізовано доходу склала 8 048,1 тис. грн, а додаткові надходження за рахунок добровільно оформлених найманих працівників – 1 млн 460,4 тис. грн ПДФО, 1 млн 778,8 тис. грн єдиного внеску, 123,2 тис. грн військового збору.

До порушників застосували 30 заходів контролю. Їм нарахували 327,7 тис. грн платежів та штрафних санкцій.

З початку року залучено до декларування 3 246 осіб, які одноосібно обробляють земельні ділянки, площі яких перевищують 2 га. Вони задекларували 7 млн 442,6 тис. грн доходу та визначили до сплати 1 млн 322,9 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 111,9 тис. грн військового збору.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь