A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Кременецька міська рада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 08.07.2019 15:39
Кількість переглядів: 212

Який порядок включення/виключення транспортних засобів до/з Переліку транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий?

Відповідно до п. п. 230.1.5 п. 230.1 ст. 230 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), внесеними змінами, зокрема, Законом України від 23 листопада 2018 року №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів», що набувають чинності з 1 липня 2019 року, транспортні засоби, що набули статусу акцизних складів пересувних, а також транспортні засоби, що використовуються суб’єктом господарювання, який не є розпорядником акцизного складу, для переміщення на митній території України власного пального або спирту етилового для потреб власного споживання чи промислової переробки, повинні обліковуватися в Переліку транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий, створення та ведення якого забезпечується центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, у порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Перелік транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий, розміщується на офіційному вебсайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Включення/виключення транспортних засобів до/з Переліку транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий, здійснюється автоматично на підставі даних акцизних накладних, зареєстрованих у Єдиному реєстрі акцизних накладних, або на підставі заявок на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними, із зазначенням періоду переміщення такого пального або спирту етилового, або на підставі митних декларацій при переміщенні пального або спирту етилового митною територією України прохідним транзитом або внутрішнім транзитом, визначеним п. п. «а» п. 2 частини другої ст. 91 Митного кодексу України. Такі заявки подаються суб’єктами господарювання, які не є розпорядниками акцизних складів, до переміщення митною територією України у транспортних засобах, які не є акцизними складами пересувними, власного пального або спирту етилового для потреб власного споживання чи промислової переробки.

З метою забезпечення норм ПКУ, було прийнято, зокрема, постанову Кабінету Міністрів України від 24 квітня 2019 року №408 «Деякі питання електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового». Нею затвердили Порядок електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (далі – Порядок).

Пунктом 16 Порядку визначено, що транспортні засоби, зареєстровані як акцизні склади пересувні, включаються до Переліку транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий, створення та ведення якого забезпечується відповідно до п. п. 230.1.5 п. 230.1 ст. 230 ПКУ.

Транспортні засоби, реєстрація яких як акцизних складів пересувних припинена, виключаються з Переліку транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий.

Перелік транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий, розміщується на офіційному вебсайті ДФС.

 

Як громадянину України, що перебуває за кордоном, отримати документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків

Кременецьке управління ГУ ДФС у Тернопільській області звертає увагу, що відповідно до п. 70.9 ст. 70 Податкового кодексу України та п. 7 розд. VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 №822 (далі – Положення №822), за зверненням фізичної особи, її представника контролюючий орган видає документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) (картка платника податків (додаток 3 до Положення №822)), відповідно до порядку, визначеного Положенням №822 (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті). У такому документі зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Громадяни України, іноземці, особи без громадянства, які проживають або перебувають за кордоном та не можуть прибути до відповідного контролюючого органу в Україні, при необхідності реєстрації/внесення змін до Державного реєстру та/або отримання документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі, можуть надіслати поштою на адресу Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) Облікову картку/Заяву про внесення змін та ксерокопію з чітким зображенням документа, що посвідчує особу. Підпис фізичної особи на Обліковій картці/Заяві про внесення змін та довіреність на реєстрацію/внесення змін до Державного реєстру та/або отримання документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі, повинні бути засвідчені у встановленому законодавством порядку. При цьому документи, видані компетентними органами іноземної держави та складені іноземною мовою, повинні бути засвідчені в установленому законодавством України порядку та перекладені українською мовою, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України (п. 7 розд. ІII Положення №822).

Пунктом 8 розд. VII Положення №822 визначено, що документ, який засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, надається протягом трьох робочих днів із дня звернення фізичної особи, її представника до контролюючого органу за місцем проживання фізичної особи.

Громадяни України, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, можуть звернутися за отриманням документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, до будь-якого контролюючого органу. У такому разі строк видачі документа може бути продовжено до п’яти робочих днів.

Згідно з п. 9 Положення №822 за бажанням особи документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, може бути виданий її представнику за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку на видачу такого документа (після пред’явлення повертається), та її копії.

Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичної особи, яка проживає або перебуває за кордоном та не може прибути до відповідного контролюючого органу в Україні, може бути надісланий до закордонної дипломатичної установи України за місцезнаходженням особи за кордоном або за письмовим клопотанням особи на вказану нею адресу за кордоном.

 

На соціальні гарантії платники Тернопілля cпрямували майже 1,9 млрд гривень

Упродовж першого півріччя цього року працедавці Тернопільської області спрямували на соціальні потреби 1 млрд 867,8 млн грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Порівняно з січнем-червнем 2018 року надходження цього платежу зросли на 277,6 млн гривень. Про це повідомив начальник Головного управління ДФС у Тернопільській області Ігор Комендат. «За червень поточного року надходження внеску склали 377,9 млн грн, що на 40 млн грн більше, ніж у минулому році», - розповів очільник фіскального відомства.

Він також констатував, що сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску – 819,06 грн торік та 918,06 грн у 2019 році.

«Отримані кошти єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування направляються на забезпечення соціальних потреб мешканців області. А це, насамперед, пенсійні виплати, виплати в зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, виплати по безробіттю, виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням. Тому вкрай важливо не допускати виплат заробітної плати «в конвертах», сумлінно ставитись до своєчасної виплати заробітної плати та сплати ЄСВ», - підсумував Ігор Комендат. 

Нa Тернопільщині викрили схему незaконного переміщення товaрів через митний кордон Укрaїни

Фахівці упрaвління протидії митним прaвопорушенням тa міжнaродної взaємодії Тернопільської митниці ДФС у рaмкaх проведення спецоперaції «Бaстіон» виявили схему незaконного ввезення на митну територію України товарів під виглядом гуманітарної допомоги.

Зокрема, на адресу однієї із блaгодійних оргaнізaцій Тернопільщини впродовж 2016-2017 років із країни Євросоюзу було ввезено вживaний одяг, взуття, речі домaшнього вжитку, загальною вартістю майже 253 тис. гривень.

Під час проведення перевірки законності здійснення вказаних зовнішньоекономічних операцій, у рамках міжнародної взаємодії, отримали відповідь від митних оргaнів іноземних держав. Відповідно до неї, вантаж гуманітарної допомоги виявився комерційним товаром, а його вартість склaлa понад 3 млн 399 тис. гривень.

Тобто, документи, які подавалися до Тернопільської митниці ДФС для митного оформлення, містили неправдиві відомості, необхідні для визнaчення митної вaртості товaру.

Зa вкaзaними фaктaми митники порушили п’ять aдміністрaтивних спрaв про порушення митних прaвил зa частиною 1 ст. 483 Митного кодексу Укрaїни на зaгaльну суму мaйже 3,4 млн гривень.

 


« повернутися

miskrada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь