A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 17.05.2019 12:41
Кількість переглядів: 383

Фото без опису

Чи буде вважатися з 1 липня суб’єкт господарювання, який використовує пальне виключно для потреб власного споживання, особою, яка реалізує пальне?

Відповідно до п. п. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) зі змінами та доповненнями, внесеними Законом України від 23 листопада 2018 року №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон №2628), з 01.07.2019 платником акцизного податку є, зокрема, особа (у тому числі юридична особа, що веде облік результатів діяльності за договором про спільну діяльність без створення юридичної особи), яка реалізує пальне або спирт етиловий.

Розпорядник акцизного складу - суб’єкт господарювання - платник акцизного податку, який здійснює виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізацію пального на акцизному складі та має документи, що підтверджують право власності або користування приміщеннями та/або територією, що відносяться до акцизного складу (п. п. 14.1.224 п. 14.1 ст. 14 ПКУ в редакції з 01.07.2019).

Крім того, згідно з редакцією п. п. 213.1.12 п. 213.1 ст. 213 ПКУ, яка набуває чинності з 01.07.2019, об’єктом оподаткування акцизним податком є операції з реалізації з акцизного складу/акцизного складу пересувного будь-яких обсягів пального або спирту етилового понад обсяги, що:

– отримані з інших акцизних складів/акцизних складів пересувних (до 01.07.2019 – від інших платників акцизного податку), що підтверджені зареєстрованими акцизними накладними в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН);

– ввезені (імпортовані) на митну територію України, що засвідчені належно оформленою митною декларацією;

– вироблені в Україні, реалізація яких є об’єктом оподаткування відповідно до п.п. 213.1.1 п. 213.1 ст. 213 ПКУ, або не підлягає оподаткуванню, або звільняється від оподаткування, або оподатковується на умовах, установлених ст. 229 ПКУ, що підтверджені зареєстрованими акцизними накладними в ЄРАН.

При цьому п. п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 ПКУ визначено, що реалізація пального або спирту етилового для цілей розд. VI ПКУ – будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження), зокрема, пального з переходом права власності на таке пальне чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного:

- до акцизного складу;

- до акцизного складу пересувного;

- для власного споживання чи промислової переробки;

- будь-яким іншим особам.

Не вважаються реалізацією пального операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України:

- у споживчій тарі ємністю до 5 літрів (включно), крім операцій з реалізації такого пального його виробниками;

- при використанні пального, з якого сплачено акцизний податок, виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки суб’єктами господарювання, які не є розпорядниками акцизного складу.

Отже, суб’єкт господарювання, який використовує пальне виключно для потреб власного споживання, вважається особою, що реалізує пальне, за умови, що є розпорядником акцизного складу.

Податкова декларація з податку на прибуток підприємств в електронному вигляді: розраховуємо кількість аркушів додатків

Згідно з абзацом другим п. 48.1 ст. 48 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) форма податкової декларації повинна містити необхідні обов’язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору.

Обов’язкові реквізити – це інформація, яку повинна містити форма податкової декларації та за відсутності якої документ втрачає визначений ПКУ статус із настанням передбачених законом юридичних наслідків (п. 48.2 ст. 48 ПКУ).

Перелік обов’язкових реквізитів, які повинна містити податкова декларація, визначені у п. 48.3 ст. 48 ПКУ.

Зокрема, обов’язковим реквізитом при заповненні Податкової декларації з податку на прибуток підприємств, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 №897 (далі – Декларація), є інформація про додатки, що додаються до неї та є її невід’ємною частиною. При цьому у полі «Наявність додатків» Декларації проставляється позначка «+».

При поданні додатків до Декларації заповнюється поле «Додатки на __ арк.», в якому при заповненні Декларації в електронному вигляді зазначається сумарна кількість візуально відокремлених сторінок додатків до Декларації, інформація про які міститься у полі «Наявність додатків» Декларації.

Враховуючи те, що заповнення поля «Додатки на __ арк.» Декларації носить інформаційний характер, відповідальність за його незаповнення або невірне заповнення не передбачена.

Збір за місця для паркування транспортних засобів: кого віднесено до платників податків

Підпунктом 268 прим. 1.1.1 п. 268 прим. 1.1. ст. 268 прим. 1 розд. ХІІ Податкового кодексу України (далі – ПКУ) визначено, що платниками збору за місця для паркування транспортних засобів є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи – підприємці, які згідно з рішенням сільської, селищної або міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.

Відповідно до п. п. 268 прим. 1.1.2 п. 268 прим. 1.2 ст. 268 прим. 1 ПКУ перелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, в якому зазначаються їх місцезнаходження, загальна площа, технічне облаштування, кількість місць для паркування транспортних засобів, затверджується рішенням сільської, селищної або міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад про встановлення збору.

Таке рішення разом з переліком осіб, які уповноважені організовувати та провадити діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів, надається виконавчим органом сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад контролюючому органу в порядку, встановленому розд. I ПКУ.

Згідно з п. п. 12.3.3 п. 12.3 ст. 12 розд. І ПКУ копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів або про внесення змін до них надсилається в електронному вигляді у десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів, але не пізніше 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін до них.

Контролюючі органи не пізніше 10 липня поточного року складають зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях та подають її в електронній формі центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Контролюючі органи відповідно до Бюджетного кодексу України подають органам місцевого самоврядування у розрізі джерел доходів звітність: про суми нарахованих та сплачених податків і зборів, суми податкового боргу та надмірно сплачених до місцевих бюджетів податків і зборів на відповідних територіях – щомісячно, не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним; про суми списаного податкового боргу; розстрочені і відстрочені суми податкового боргу і грошових зобов’язань платників податків; суми наданих податкових пільг, включаючи втрати доходів бюджету від їх надання – щокварталу, не пізніше 25 днів після закінчення звітного кварталу.

Зазначена звітність по платниках надається контролюючим органом за запитом органу місцевого самоврядування.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, не пізніше 15 липня поточного року оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях.

Алкогольних фальсифікаторів притягнули до відповідальності

Набрали законної сили рішення суду стосовно двох жителів області, які займались збутом незаконно виготовлених алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

В одного із них, мешканця Гусятинщини, у ході досудового слідства вилучили 1,3 тис. літрів спирту, 9,4 тис. літрів фальсифікованих алкогольних напоїв, 1 тис. пачок тютюнових виробів. У результаті розгляду кримінального провадження Тернопільський міськрайонний суд прийняв рішення вилучені підакцизні товари конфіскувати в дохід держави. Що стосується порушника, то, оскільки під час досудового слідства він активно сприяв розслідуванню, а також сплатив на користь держави понад 8 тис. гривень витрат на проведення судових експертиз, його звільнили від кримінальної відповідальності у зв’язку із дійовим каяттям.

Інша особа, яка займалась протиправною діяльністю, - мешканець Кременеччини. Під час слідства у нього теж виявили та вилучили 2,8 тис. літрів фальсифікованих алкогольних напоїв та близько тисячі пачок цигарок. Кременецький районний суд прийняв рішення вилучені підакцизні товари знищити, а порушника від кримінальної відповідальності звільнити у зв’язку із амністією. До того ж він зобов’язаний сплатити на користь держави 3,2 тис. гривень витрат на проведення судових експертиз.

За результатами вжитих заходів, які проводились під процесуальним керівництвом прокуратури області, упереджено втрати бюджету від ненадходження акцизного податку на суму близько 800 тисяч гривень.

Для розвитку війська платники Тернопільщини спрямували понад 83 мільйони гривень

У січні-квітні 2019 року платники Тернопільської області сплатили до бюджету 83,1 млн грн військового збору. Це перевищило очікувану сплату на 5,9 млн гривень. Про це повідомив начальник Головного управління ДФС у Тернопільській області Ігор Комендат. «Порівняно з чотирма місяцями минулого року надходження цього платежу зросли на 16,4 млн грн або плюс 24,5відсотка», - зазначив він.

Лише у квітні мешканці регіону сплатили 22,5 млн грн «патріотичного» збору, що на 5,5 млн грн більше, ніж торік.

«Вважаю за необхідне нагадати, що військовий збір запроваджено в Україні з серпня 2014 року як додаткове джерело фінансування і підтримки армії. Ставка цього платежу становить 1,5% доходів, що підлягають оподаткуванню», - роз’яснив Ігор Комендат. Він також додав, що платниками військового збору є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Відповідальними за нарахування збору до бюджету є роботодавці, що нараховують доходи у вигляді заробітної плати на користь платника податків.

«Варто пам’ятати, що сплата військового збору – це посильний внесок кожного громадянина для підтримання обороноздатності української армії та встановлення миру в нашій країні», - наголосив очільник ДФС в області.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь