A A A K K K
для людей із порушенням зору
Кременецька міська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Новини ОДПІ

Дата: 13.08.2018 10:46
Кількість переглядів: 366

 

Коли роботодавець - платник податку на прибуток оплатив лікування

Відповідно до п. п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування податком на прибуток підприємств є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають з положеннями ПКУ.

Як зазначено у п. п.140.5.10 п. 140.5 ст. 140 ПКУ, фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується на суму перерахованої безповоротної фінансової допомоги (безоплатно наданих товарів, робіт, послуг) особам, які не є платниками податку (крім фізичних осіб), та платникам податку, які оподатковуються за ставкою 0% відповідно до п. 44 підрозділу 4 розділу XX ПКУ, крім безповоротної фінансової допомоги (безоплатно наданих товарів, робіт, послуг), перерахованої неприбутковим організаціям, внесеним до Реєстру неприбуткових установ та організацій та дату такого перерахування коштів, передачі товарів, робіт, послуг, для яких застосовується положення п. п. 140.5.9 п. 140.5 ст. 140 ПКУ.

Отже, при оплаті платником податку на прибуток лікування працівника коригування фінансового результату до оподаткування не здійснюється.

Відповідно до п. 44.2 ст. 42 ПКУ з метою обчислення об’єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності доходів, витрат і фінансового результату до оподаткування. Тобто формування витрат під час визначення фінансового результату до оподаткування за звітний податковий період здійснюється згідно із національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку або міжнародними стандартами фінансової звітності.

https://www.minfin.gov.ua/uploads/redactor/files/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%96%D1%8F%20%D0%BD%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D1%83%20%E2%84%96673.pdf

Узагальнюючі податкові консультації від Мінфіну по ПДВ

Кременецька ОДПІ повідомляє, що Міністерство фінансів України наказом від 3 серпня 2018 року затвердило чотири узагальнюючі податкові консультації по ПДВ, зокрема:

- щодо особливостей оподаткування податком на додану вартість від’ємної різниці між ціною придбання (звичайною ціною) товару та ціною реалізації такого товару на експорт;

- документального підтвердження знищення або зруйнування основних виробничих або невиробничих засобів;

- оподаткування ПДВ операцій з отримання постійним представництвом нерезидента фінансування від головної компанії – нерезидента;

- оподаткування ПДВ операцій банків та інших фінансових установ з передачі у фінансовий лізинг майна, набутого ними у власність внаслідок звернення стягнення на таке майно.

З текстом зазначених Узагальнюючих податкових консультацій можна ознайомитися на сайті Мінфіну.

Нематеріальні активи: групи та строки амортизації

Кременецька ОДПІ нагадує, що згідно з п. п. 138.3.4 п. 138.3 ст. 138 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) визначено строки нарахування амортизації нематеріальних активів:

- група 1 - права користування природними ресурсами (право користування надрами, іншими ресурсами природного середовища, геологічною та іншою інформацією про природне середовище) (строк дії права користування - відповідно до правовстановлюючого документа);

- група 2 - права користування майном (право користування земельною ділянкою, крім права постійного користування земельною ділянкою відповідно до закону, право користування будівлею, право на оренду приміщень тощо) (строк дії права користування - відповідно до правовстановлюючого документа);

- група 3 - права на комерційні позначення (права на торговельні марки (знаки для товарів і послуг), комерційні (фірмові) найменування тощо), крім тих, витрати на придбання яких визнаються роялті (строк дії права користування - відповідно до правовстановлюючого документа);

- група 4 - права на об’єкти промислової власності (право на винаходи, корисні моделі, промислові зразки, сорти рослин, породи тварин, компонування (топографії) інтегральних мікросхем, комерційні таємниці, в тому числі ноу-хау, захист від недобросовісної конкуренції тощо), крім тих, витрати на придбання яких визнаються роялті (строк дії права користування - відповідно до правовстановлюючого документа, але не менш як 5 років);

- група 5 - авторське право та суміжні з ним права (право на літературні, художні, музичні твори, комп’ютерні програми, програми для електронно-обчислювальних машин, компіляції даних (баз даних), фонограми, відеограми, передач (програми) організацій мовлення тощо), крім тих, витрати на придбання яких визнаються роялті (строк дії права користування - відповідно до правовстановлюючого документа, але не менш як 2 роки);

- група 6 - інші нематеріальні активи (право на ведення діяльності, використання економічних та інших привілеїв тощо) (строк дії права користування - відповідно до правовстановлюючого документа).

Якщо відповідно до правовстановлюючого документа строк дії права користування нематеріального активу не встановлено, такий строк корисного використання визначається платником податку самостійно, але не може становити менше двох та більше 10 років.

На Тернопільщині виявлено незаконну АЗС, вилучено понад 12 тисяч літрів дизпалива

У ході проведення операції «Акциз-2018» співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Тернопільській області встановили факт незаконної реалізації дизпалива.

Так, у складському приміщенні було виявлено 9 бочок типу «євро-куб» та обладнання автомобільного заправного комплексу з паливно-роздавальною колонкою, які з’єднані між собою комунікаціями.

Реалізація дизпалива здійснювалась за готівкові кошти без застосування реєстратора розрахункових операцій та без будь-яких документів, що засвідчують походження пального, його якість та виробника.

Дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на використання устаткування для зберігання і реалізації пального відсутні.

У ході проведення заходів вилучено понад 12 тисяч літрів дизельного палива орієнтовною вартістю 350 тисяч гривень, а також обладнання автомобільного заправного комплексу. Загальна вартість вилучених товарно-матеріальних цінностей становить 450 тисяч гривень.

На даний час проводиться збір матеріалів для притягнення порушника до відповідальності згідно з вимогами діючого законодавства.

Всього з початку року співробітники податкової міліції області вилучили з незаконного обігу понад 60 тонн паливно-мастильних матеріалів орієнтовною вартістю 2 млн гривень.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь