Кременецька міська рада
Тернопільська область

Новини ОДПІ

 

Якщо виникла помилка при підписанні ЕЦП

Кременецьке управління ГУ ДФС у Тернопільській області звертає увагу платників - власників електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП).

Якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», необхідно перевірити:

- який ключ ЕЦП використовується першим (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);

- правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

- чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера).

- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа.

Якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, в якому були отримані послуги електронного цифрового підпису, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.

До уваги виробників хімічної продукції

Кременецьке управління ГУ ДФС у Тернопільській області інформує, що ДФС України листом від 31 жовтня 2018 року №33723/7/99-99-15-03-03-17 повідомила наступне.

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 10 жовтня 2018 року №826 «Про внесення зміни до Порядку випуску, обігу та погашення податкових векселів, які видаються до отримання або ввезення на митну територію України нафтопродуктів та/або речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, для використання як сировини для виробництва в хімічній промисловості» (далі – постанова №826).

Постанову розроблено та прийнято з метою скорочення переліку документів, які необхідно подавати суб’єктам господарювання – виробникам хімічної продукції контролюючому органу для взяття на облік податкового векселя шляхом скасування довідки векселедавця щодо прогнозованого обсягу нафтопродуктів та/або речовин, які планується отримати від підприємства-виробника або ввезти на митну територію України.

Тобто нормативно-правовим актом виключено пункт 9 Порядку випуску, обігу та погашення податкових векселів, які видаються до отримання або ввезення на митну територію України нафтопродуктів та/або речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, для використання як сировини для виробництва в хімічній промисловості, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року №21 (далі – Порядок), яким встановлено, що підставою для взяття на облік податкового векселя є довідка векселедавця щодо прогнозованого обсягу нафтопродуктів та/або речовин, які планується отримати від підприємства-виробника або ввезти на митну територію України.

Ця довідка подавалась представнику контролюючого органу на податковому пості окремо до кожного податкового векселя. В ній векселедавець розраховував обсяги нафтопродуктів та речовин, які були необхідні для виробництва прогнозованого обсягу продукції з урахуванням встановлених квот.

Водночас запроваджена з 1 березня 2016 року система електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП) дозволяє в межах квот, встановлених Кабінетом Міністрів України, контролювати обсяги нафтопродуктів та/або речовин, які реалізуються або ввозяться на митну територію України як сировина для виробництва в хімічній промисловості без сплати акцизного податку.

Отже, постановою №826 скасовано вимогу щодо подання довідки, яка була підставою для взяття на облік податкового векселя. Така зміна спрощує порядок взяття на облік податкового векселя та скорочує перелік документів, які необхідно подавати суб’єктам господарювання – виробникам хімічної продукції контролюючого органу.

Враховуючи вищевикладене, починаючи з 13.10.2018, суб’єктам господарювання хімічної продукції (векселедавцям) для взяття на облік податкового векселя не потрібно подавати контролюючому органу (векселедержателю) довідку щодо прогнозованого обсягу нафтопродуктів та/або речовин, які планується отримати від підприємства-виробника або ввезти на митну територію України, а достатньо видати належним чином оформлений податковий вексель.

Перехід до електронного чеку – шлях у майбутнє

            В Україні реалізується пілотний проект щодо використання смартфонів і планшетів в якості касових апаратів, який спростить та здешевить процес реєстрації розрахункової операції і покращить умови ведення господарської діяльності.

Реалізація експериментального проекту з упровадження інноваційної системи реєстрації та обліку РРО –e-Receipt триватиме до 31 грудня 2019 року. У цей період будуть проведені дослідження роботи новітніх моделей програмних  та програмно-технічних комплексів, можливості їх застосування для здійснення розрахункових операцій, прийнятті рішення щодо доцільності їх впровадження у промислову експлуатацію та подальшого застосування суб»єктами господарювання.

            Система e-Receipt сприятиме популяризації використання відповідних комплексів бізнесом, створить передумови для демонополізації ринку засобів для реєстрації розрахункових операцій, спростить умови їх введення в експлуатацію та використання, зменшить витрати підприємців на їх придбання та обслуговування.

            Загалом, інноваційна система реєстрації та обліку РРО-eReceipt має наступні переваги:

  • може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким пристроєм (персональні комп”ютери, планшети, смартфони тощо);
  • передбачає онлайн трансляцію пристроїв без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею;
  • всі кейси цієї системи безкоштовні для її користувачів та не потребують абонентської плати за користування;
  • система працюватиме цілодобово та міститиме значний масив інформації для забезпечення потреб її користувачів;
  • сформований електронний чек буде реєструватися в системі ДФС та доповнюватися QR-кодом, при цьому інформація про чек та його QR- код будуть доступні для перегляду в «Електронному кабінеті» платника, а також доступні для перегляду покупцем. Таким чином, електронний чек матиме юридичну силу на рівні із звичайним у випадку, якщо покупець захоче повернути товар чи направити скаргу у відповідні органи.

Результати проведеного пілотного проекту будуть узагальнені фахівцями ДФС України з урахуванням пропозицій, поданих територіальними органами ДФС, центрами сервісного обслуговування, користувачами новітніх моделей та передані для подальшої роботи до Міністерства фінансів України.

До уваги платників податків!

На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 року №296 «Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби» на території Тернопільської області реорганізовано органи ДФС шляхом їх приєднання як структурних підрозділів до Головного управління.

Відтак наказом ДФС України від 12 липня 2018 року №445 в складі Головного управління утворено 5 управлінь, а саме: Козівське, Кременецьке, Теребовлянське, Тернопільське та Чортківське управління.

Запрошуємо платників податків для отримання адміністративних послуг та при листуванні звертатися до вищевказаних управлінь.

1. Козівське управління Головного управління ДФС у Тернопільській області, до складу якого входять:

1.1. Козівська державна податкова інспекція (47601, Тернопільська обл., смт Козова, вул. Михайла Грушевського, 48)

1.2. Бережанська державна податкова інспекція (47501, Тернопільська обл., м. Бережани, вул. Тараса Шевченка, 15 а)

1.3. Монастириська державна податкова інспекція (48301, Тернопільська обл.,

м. Монастириська, вул. Тараса Шевченка, 19)

1.4.Підгаєцька державна податкова інспекція (48001, Тернопільська обл., м. Підгайці, вул. Майдан Незалежності, 10)

 

2. Кременецьке управління Головного управління ДФС у Тернопільській області:

2.1. Кременецька державна податкова інспекція (47003, Тернопільська обл., м. Кременець, вул. Уласа Самчука, 6)

2.2. Збаразька державна податкова інспекція (47302, Тернопільська обл., м. Збараж, вул. Богдана Хмельницького, 1)

2.3. Зборівська державна податкова інспекція (47201, Тернопільська обл., м. Зборів, вул. Богдана Хмельницького, 42)

2.4. Лановецька державна податкова інспекція (47402, Тернопільська обл., м. Ланівці, вул. Незалежності, 19)

2.5. Шумська державна податкова інспекція (47101, Тернопільська обл., м. Шумськ, вул. Українська, 59)

3. Теребовлянське управління Головного управління ДФС у Тернопільській області:

3.1. Теребовлянська державна податкова інспекція (48101, Тернопільська обл., м. Теребовля, вул. Тараса Шевченка, 26)

3.2. Бучацька державна податкова інспекція (48402, Тернопільська обл., м. Бучач, вул. Галицька, 11)

3.3. Гусятинська державна податкова інспекція (48201, Тернопільська обл., смт Гусятин, вул. Суходільська, 2а)

3.4. Підволочиська державна податкова інспекція (47801, Тернопільська обл., смт Підволочиськ, вул. Зелена, 1)

4. Тернопільське управління Головного управління ДФС у Тернопільській області:

4.1. Тернопільська державна податкова інспекція (46003, м. Тернопіль, вул. Білецька, 1)

5. Чортківське управління Головного управління ДФС у Тернопільській області:

5.1. Чортківська державна податкова інспекція (48500, Тернопільська обл., м. Чортків вул. Шевченка, 23)

5.2. Борщівська державна податкова інспекція (48702, Тернопільська обл., м. Борщів, вул. Кондри, 5)

5.3. Заліщицька державна податкова інспекція (48601, Тернопільська обл., м. Заліщики, вул. Степана Бандери, 15-6).

« повернутися до списку новин